From Design pattern
Jump to: navigation, search
Line 1: Line 1:
==Manipulate by device motion==
+
자이로세선, 감압센서 등을 통해 수집된 정보를 바탕으로 움직임을 계산하여 객체나 케릭터를 조작한다.
  
 +
== It works like this ==
 +
== Use When ==
 +
*
 +
== Examples ==
 +
=== 12번 사례 ===
 +
* 사례 설명 입력 예정
 +
<videoflash type="vimeo">94696726|665|374</videoflash>
  
Manipulate by device motion<br>[[Category:Manipulate object/character in screen]]
+
=== 13번 사례 ===
 +
* 사례 설명 입력 예정
 +
<videoflash type="vimeo">94696727|665|374</videoflash>
 +
 
 +
=== 15번 사례 ===
 +
* 사례 설명 입력 예정
 +
<videoflash type="vimeo">94696904|665|374</videoflash>
 +
 
 +
=== 155번 사례 ===
 +
* 사례 설명 입력 예정
 +
<videoflash type="vimeo">93371582|665|374</videoflash>
 +
 
 +
=== 5번 사례 ===
 +
* 사례 설명 입력 예정
 +
<videoflash type="vimeo">94697514|665|374</videoflash>
 +
 
 +
=== 156번 사례 ===
 +
* 사례 설명 입력 예정
 +
<videoflash type="vimeo">93371584|665|374</videoflash>
 +
 
 +
[[Category:Manipulate object/character in screen]]

Revision as of 03:51, 13 May 2014

자이로세선, 감압센서 등을 통해 수집된 정보를 바탕으로 움직임을 계산하여 객체나 케릭터를 조작한다.

It works like this

Use When

Examples

12번 사례

  • 사례 설명 입력 예정

13번 사례

  • 사례 설명 입력 예정

15번 사례

  • 사례 설명 입력 예정

155번 사례

  • 사례 설명 입력 예정

5번 사례

  • 사례 설명 입력 예정

156번 사례

  • 사례 설명 입력 예정